Fireplug is een online platform voor hulpdiensten dat bestaat uit verschillende modules. U kan deze zelf op een flexibele manier activeren en configureren naar de noden van uw organisatie.


Basismodule

  • Gebruikersbeheer: een persoonlijk profiel & dashboard voor ieder lid van uw organisatie.
  • Interne communicatie via een beveiligde en geïsoleerde chatapplicatie.
  • Instelbare beveiligingsregels op verschillende niveaus.


Incidentenmodule

Verwerken en verzamelen van incidenten

Fireplug ontvangt automatisch alle informatie van NC112 bij een inkomend incident voor uw organisatie, en biedt de mogelijkheid om zelf incidenten in te voeren. Vervolgens verwerkt en verzamelt de incidentenmodule deze informatie.

Verwerken
De mogelijkheid om procedures te koppelen aan incidenten. Beheer deze procedures a.d.h.v. verschillende uitvoerbare acties zoals:
• het mailen van de informatie naar bepaalde personen
• het printen van de informatie, per voertuig
• het visualiseren van de informatie op schermen*
• het alarmeren van personen*

Verzamelen
Het verzamelen van interventies en de bijhorende informatie van NC112 in een overzichtelijke lijst, en de mogelijkheid hier verschillende statistieken uit te halen.


Alarmeringsmodule

Volwaardig oproepsysteem dat vrijwilligers en beroepsmensen via de hedendaagse kanalen alarmeert. Een complex algoritme selecteert de juiste mensen en voertuigen a.d.h.v. een flexibele configuratie voor uw organisatie (op post, zone of interzonaal niveau).


Visualisatiemodule

Informatieschermen

  • Het tonen van informatie op maat a.d.h.v. widgets: tekstvak, PDF, video, foto’s, weer, klok, GIPOD info, etc.
  • Lay-out en ontwerp gemakkelijk aanpasbaar naar eigen wensen.
  • De mogelijkheid om een inkomend incident de voorafbepaalde informatieschermen te laten overnemen door de info van NC112.
  • Centraal beheer voor alle informatieschermen volgens een flexibele structuur. Zo kan bijvoorbeeld een zone de schermen beheren voor haar posten, aangevuld met informatie op maat per post.

Nieuwsmodule

De mogelijkheid om rechtstreeks nieuwsberichten (met een tijdslot) te versturen naar verschillende kanalen:
• Informatiescherm: via een widget (tekst of lichtkrant)
• Persoonlijk dashboard van de gebruikers
• Pushnotificatie op een mobiel toestel
• E-mail, etc.


Planningsmodule

Het eenvoudig beheren van activiteiten in uw organisatie:
• Het inplannen van activiteiten via een rondvraag naar voorkeursdatum(s)
• Een persoonlijke kalender (integratie met andere agenda’s)
• Het gemakkelijk en snel beheren van uw beschikbaarheden: online, via de app, SMS of telefoongesprek.


Risico

Het communiceren van de huidige fases van risicolocaties: natuurbrand, overstromingsgevaar, etc.